5.3. Wychowawca klasy 3a przeprowadził w listopadzie badanie liczby spóźnień na lekcję matematyki, która byla pierwszą godzina lekcyjna w tygodniowym rozkładzie zajęć tej klasy. Wyniki badań opracował w tabeli liczebności. Liczba spóźnień 1 1 2 3 4 Liczebność 11 3 2 4 5 Sporządź diagram stupkowy oraz diagram kołowy procentowy spóźnień na lekcję matematyki.

5.3. Wychowawca klasy 3a przeprowadził w listopadzie badanie liczby spóźnień na lekcję matematyki, która byla pierwszą godzina lekcyjna w tygodniowym rozkładzie zajęć tej klasy. Wyniki badań opracował w tabeli liczebności. Liczba spóźnień 1 1 2 3 4 Liczebność 11 3 2 4 5 Sporządź diagram stupkowy oraz diagram kołowy procentowy spóźnień na lekcję matematyki.

Kliknij aby dołączyć do Akademii Matematyki

Dodaj komentarz