...

4.143. Na strzelnicy w wesołym miasteczku można wygrać wielkiego, pluszowe go w następujący sposób. Kupujemy 1 próbę, polegającą na rzucie strzałką do kręcącej się tarczy, na której znajdują się takiej samej wielkości 4 pola czerwone, 8 pól i 12 pół czarnych. Jeśli strzałka trafi w pole czerwone, to wygrywamy misia, jeśli w pole czarne, to przegrywamy, a jeśli w pole zółte, to powtarzamy rzut. Oblicz prawdopodobieństwo zdarzenia, że kupując 1 próbę, wygramy misia w co najwyżej dwóch

4.143. Na strzelnicy w wesołym miasteczku można wygrać wielkiego, pluszowe go w następujący sposób. Kupujemy 1 próbę, polegającą na rzucie strzałką do kręcącej się tarczy, na której znajdują się takiej samej wielkości 4 pola czerwone, 8 pól i 12 pół czarnych. Jeśli strzałka trafi w pole czerwone, to wygrywamy misia, jeśli w pole czarne, to przegrywamy, a jeśli w pole zółte, to powtarzamy rzut. Oblicz prawdopodobieństwo zdarzenia, że kupując 1 próbę, wygramy misia w co najwyżej dwóch

Zobacz!